Bosch TKP 3025 - Gustino Aroma Ferrari Rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch TKP 3025 - Gustino Aroma Ferrari Rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

ef 30-12-2008

Apparaat ziet er mooi uit, maar werkt voor geen meter. Zit heel vaak verstopt, lekt aan alle kanten. Ontkalklampje blijft maar knipperen hoe vaak je het apparaat ook ontkalkt. Wij krijgen er halve bekertjes koffie uit.Apparaat na 2 jaar (en eigenlijk al veel eerder) rijp voor de sloop!

t botman 08-12-2008

Geen goed apparaat, Hij lekt nu, en schuimt niet meer,Wanneer ik twee kopjes tegelijk zet zit er koffieprut in de kopjes! terwijl ik constant( wanneer het moest) heb ontkalkt, en dit moest heel vaak!

tien23 09-03-2008

Ziet er mooi uit,maar de koffie is koud

Waldo 10-02-2008

Na een jaar in het bezit te zijn geweest van dit koffieapparaat kan hij naar de schroot, niet erg degelijk dus, hij lekt aan alle kanten, de knoppen zijn versleten en de opdruk daarvan is niet meer leesbaar, het is echt een beetje zo'n lego koffiezetapparaat, plastic en alle naden beginnen te wijken, van bosch had ik toch iets beters verwacht, de koffie wordt ook niet warm genoeg. toch maar weer een philips kopen, die ging 4 jaar mee.

C1961 29-10-2006

ik vind dit apparaat niet zo gebruikersvriendelijk. De pad vervangen gaat niet
zo simpel (en zonder druppelen van hete koffie) al bij de senseo. Reinigen is
ook minder gemakkelijk, heb het apparaat nog niet zo lang en moest al - geeft
het apparaat een seintje - 2 x ontkalken. Let wel, ik gebruik het apparaat plm.
1x per dag voor 1 kopje koffie...
Advies gevraagd bij Bosch, - nog - niks gehoord.
Koffie zou ook wat warmer mogen, advies in de bijsluiter is dan ook 1x laten
doorlopen voordat je koffie zet...